FANDOM

Siłownia
Sezon 14, odc. 183
Informacje podstawowe
Premiera 05.11.2015
Reżyseria Wojciech Nowak
Chronologia
Poprzedni odcinek Krew z krwi
Następny odcinek Sekretny układ

Siłownia - to sto osiemdziesiąty trzeci odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Grupa młodych ludzi wybiera się na imprezę. Przed dyskoteką ochroniarze nie chcą wpuścić Kacpra Tomczyka i Waldka Nowaka do środka, więc ci wchodzą siłą. Agnieszka przyjeżdża do Natalii, której nie podoba się, że chrześnica idzie na aktorkę. Kacper atakuje jednego z ochroniarzy, Tomka Dołęgę, ale ten szybko się broni. Rano chłopak przyjeżdża do warsztatu braci Nowaków i prosi Ryśka o pomoc w odegraniu się na bramkarzach. Agnieszka przygotowuje się do wyjścia na siłownię. Tam spotyka Marczaka, który udziela jej kilku porad. Kacper, Waldek i Rysiek niszczą auto Tomka. Jednak ochroniarz nie chce zeznawać na ten temat. Marian odwozi Agę, co nie podoba się Natalii. Następnego dnia Agnieszka znów przychodzi na siłownię, gdzie zauważa dwóch facetów w kapturach. Nagle dziewczyna słyszy jęki. Okazuje się, że Tomek został ciężko pobity. Mężczyznę zabiera karetka. Marczak opowiada szefowi o wszystkim. Aga nie rozpoznaje żadnego z mężczyzn w bazie. Później Mateusz zauważa jak dziewczyna ćwiczy na ganku, ponieważ siłownię zamknięto. Ksiądz, babcia i Natalia postanawiają spróbować ćwiczeń. Paruzel mówi szefowi, że Dołęga pracuje w dyskotece "Palmiarnia" i dwa dni wcześniej z kolegą wdał się w bójkę z jakimś chłopakiem. Policjanci przyjeżdżają do Kacpra, który twierdzi, że nie ma nic wspólnego z atakiem na ochroniarza. Kolega Tomka, Marcin nasyła bandytów na braci Nowaków. W nocy Rysiek i Waldek zostają pobici. Jeden z bandytów zapowiada, że dopadną też Kacpra. Nagle napastnicy słyszą radiowóz, więc uciekają. Marian ćwiczy z Agą. Potem dziewczyna wraca do domu. Paruzel próbuj przesłuchać Ryśka, który twierdzi, że nie zna napastników. Bandyci próbują porwać Agnieszkę, ale dziewczynie udaje się uciec. Po chwili dobiega do proboszcza i mówi mu o tym. Rano Aga przychodzi z ciotką na komendę i składa zeznania. Gibal zapewnia, że dziewczyna dostanie ochronę. Na plebanii Przemek opowiada Mateuszowi o ustaleniach. Agnieszka zanosi sałatkę Marianowi, który pilnuje plebanii z auta. Nagle policjant zauważa jakąś postać w ogrodzie, więc daje znać Gibalskiemu. Okazuje się, że to Kowalczyk, który kradnie sadzonki. Natalia zmusza go do skopania grządki. Następnego dnia wciąż nie udaje się znaleźć Kacpra. Paruzel i Gibal przyjeżdżają do szpitala ponieważ Tomek odzyskał przytomność. Mężczyzna mówi, że napadł go Kacper, ale nie wierzy, że jego koledzy próbowali sami wymierzyć sprawiedliwość. Policjanci przyjeżdżają do matki Kacpra, ale ta twierdzi, że chłopak wyjechał. Nagle zauważają go w ogrodzie, jednak Kacper ucieka przez płot. Wieczorem Kacper przychodzi z matką na plebanię, żeby prosić księdza o radę. Duchowny uważa, że chłopak powinien sam zgłosić się na policję. Na komendzie Kacper przyznaje, że zdemolował z kolegami samochód, ale nie pobił Tomka. Twierdzi, że ojciec jego dziewczyny, Patrycji, w dzień pobicia nakrył ich razem w łóżku. Aga stwierdza, że to jego wtedy widziała. Proboszcz podejrzewa, że ta sprawa ma drugie dno. Marcin, odwiedza Tomka w szpitalu. Nagle przychodzi jego wspólnik, Adrian i mówi, że policja złapał Kacpra. Agnieszka mówi Natalii, że idzie z Marczakiem na siłownię. Tam dziewczyna zauważa bandytę, który pobił właściciela i mówi o tym Marianowi. Na komendzie policjanci przygotowują portret pamięciowy. Wieczorem Marcin z kolegą spotykają się z bandytami i chcą ich zastrzelić, ale nagle wkracza policja. Waldek i Kacper przychodzą do Ryśka i Paruzel z księdzem mówią im, że Adrian chciał wykluczyć Tomka z biznesu i chciał go zabić, a ich w to wrobić. Proboszcz mówi Marczakowi, że Agnieszka dzisiaj wyjeżdża do szkoły aktorskiej. Policjantowi udaje się z nią pożegnać. Paruzel podejrzewa, że kolega zakochał się w Adze, ale ten zaprzecza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki