FANDOM

Odc.96 Wybory Serca  06.09.2012

Końca dobiega kadencja Justyny Malec.Stara się o reelekcję,jednak ma dwóch rywali Jareckiego i Majewską.Gazeta podaje że Justyna jest skorumpowana.Mateusz i policja uniewinniają ją,ona jednak nie chce już startować w wyborach.Majewska wygrywa.

Odc.97 Bieg  13.09.2012

Możejko wyjeżdża do Drohiczyna gdzie odbywa się maraton.Mateusz,Pluskwa i Natalia wyruszają tam razem z nim.Karpiuk i jego ludzie pilnują porządku,jednak okazuje się że jeden z biegaczy zażył EPO.

Odc.98 Święta Rodzina 20.09.2012

Mateusz wciąż pozostaje w Drohiczynie.Stara się pomóc pewnej rodzinie.

Odc.99 Trująca Orchidea  27.09.2012

Mateusz i Natalia przychodzą na pokaz mody.Jedna z modelek zostaje zabita.

Odc.100 Sklep z zabawkami  04.10.2012

Leon właściciel sklepu z zabawkami zostaje znaleziony nieprzytomny obok martwego dyrektora banku.Mateusz odwiedza Leona w szpitalu.Ten jednak nic nie pamięta.

Odc.101 Tajemnica cmentarza.  11.10.2012

Na cmentarzu znaleziona zostaje martwa dziewczyna.Tymczasem dochodzi do kradzieży.Podejrzany jest Henryk Makuła.Niestety Makułę porwano.Mateusz i Pluskwa próbują uwolnić Makułę z rąk porywaczy.

Odc.102 Pani Sierżant  18.10.2012

W domu koleżanki Basi Dagmary dochodzi do napadu.Na policji w mundurze zjawia się Karolina Górska.

Odc.103 Fatalna diagnoza   25.10.2012

Skradziono cenne starodruki.Mateusz prosi Pluskwę by wydobył z podejrzanego gangstera "Haczyka" informacje.

Odc.104 Komediant  01.11.2012

Klaun Daniel zostaje zabity.Ksiądz włącza się do akcji.

Odc.105 Artykuł   08.11.2012

Mateusz i pewien ornitolog idą do lasu obserwować ptaki.Ornitolog zostaje zabity.

Odc.106 Sztuka dojrzewania   15.11.2012

Ola ma nowego chłopaka Adriana.Tymczasem pewna chemiczka zostaje pobita.Mateusz odkrywa że jedna z uczennic jest w ciąży,a Kacper syn chemiczki będzie ojcem dziecka.Tym tropem podąża w tej sprawie.

Odc.107 Czarna Wdowa  22.11.2012

Dochodzi do morderstwa.Grzegorz uczulony na jad owadów zostaje pogryziony przez pszczoły.Mateusz wkracza do akcji.

Odc.108 Obrączka  29.11.2012

Młoda Anita zaginęła.Ksiądz-detektyw chce ją odnaleźć

Więcej z Fandomu

Losowa wiki