FANDOM

Odc.83 Zastępstwo 08.03.2012

Mateusz wyjeżdża do Włoch,a na jego miejsce pojawia się Jacek.Policja próbuje namierzyć handlarzy marihuany.Michał,który przyjechał do Polski na wakacje,idzie na imprezę.Wyskakuje przez okno i łamie sobie nogę.Był pod wpływem marihuany o zwiększonej mocy.Jacek za namową żony Darka,którego policja podejrzewa o handel marihuaną,wstawia się za nim na policji.Pluskwa odkrywa gdzie może znajdować się plantacja marihuany.

Odc.84 Rocznica 15.03.2012

Mietek z żoną idzie do restauracji z okazji 20 rocznicy ich ślubu.Spotykają tam Olgierda byłego kochanka Basi.Olgierd obraża Nocula.Niedługo odnaleziony zostaje on martwy.Nocul jest aresztowany pod zarzutem zabójstwa.Pluskwa i Natalia chcą mu pomóc.

Odc.85 Naciągacze  22.03.2012

W mieście pojawiają się naciągacze na tzw.wnuczka.Jeden z nich zostaje zabity.Babcia Lucyna też spotyka oszusta.Nie daje się jednak oszukać.Mateusz wraca z Włoch.

Odc.86 Haracz   29.03.2012

W klubie fitness Brygidy zjawiają się mężczyzni.Kobieta wzywa policję,jest szantażowana choć nie ma długów.Policjanci urządzają zasadzkę.Bandyci rozpoznają jednak policjantów.Podejrzenie pada na byłego męża Brygidy.Szantażowana nie wierzy w jego winę;podobnego zdania jest Ksiądz Mateusz.Duchowny prosi Pluskwę by pomógł rozwikłać zagadkę.

Odc.87 Pożyczka  05.04.2012

Na plebani zjawiają się ludzie proszący Natalię by oddała im pożyczone pieniądze.Choć twierdzi że nie brała pożyczki mają oni dowód że jest im winna pieniądze.Jan Nalberczak były nauczyciel Mateusza też został oszukany.Ma on też problemy rodzinne.Ksiądz chce mu pomóc.

Odc.88 Czekolada  12.04.2012

Mołdawianin Konstantin zostaje zabity.Pewien Zbyszek jest podejrzany o zabójstwo.Nie przyznaje się do winy i prosi Mateusza o pomoc.

Odc.89 Śpiewak  19.04.2012

Natalia sprzedaje swoją "Amfibię"i kupuje nowe auto.Jedzie nim z Mateuszem i biskupem do Opatowa na występ znanego śpiewaka.Okazuje się że śpiewał z playbacka.Wkrótce zostaje zabity.

Odc.90 Zabawa  26.04.2012

W pewnej szkole urządzony zostaje konkurs na najlepszy film zrobiony telefonem komórkowym.Mateusz jest w nim jurorem.Na stronie konkursu zostaje zamieszczony film z rozbierającą się Gosią.Ona twierdzi że nie zamieściła tam filmu.Andrzej który jest podejrzanym w tej sprawie zostaje pobity.

Odc.91 Tango  04.05.2012

Emilka chce zostać tancerką.Mateusz i Natalia zabierają ją na kurs.Ćwiczą tam Julka i Jacek.Jednak Julka uległa wypadkowi.Ktoś celowo wylał lepki płyn na parkiet.

Odc.92 Małolata  11.05.2012

Zabita zostaje siedemnastolatka.Ksiądz Mateusz i policja prowadzą w tej sprawie śledztwo.

Odc.93 Wróżby  18.05.2012

Justyna i Natalia spotykają się u wróżki Aldony.Wróżka przepowiada Justynie spotkanie z przystojnym mężczyzną na koniu.Zjawia się policja.Ktoś zdemolował samochód Aldony.Justyna spotyka Patryka na koniu.Oboje coraz częściej się spotykają.Pani burmistrz woli spotkania z Patrykiem niż z Orestem.Zygmunt zgłasza zaginięcie żony.Tymczasem skradzione zostają pieniądze,a Aldona zostaje zabita.

Odc.94 Przytułek  

Na plebanię podrzucony zostaje kilkumiesięczny Staś.Mateusz,Pluskwa i Natalia ukrywają to.Nocul odnajduje na plebani książkę o wychowywaniu dzieci.Myśli że Natalia spodziewa się dziecka.Policja prowadzi śledztwo w sprawie zabójstwa.Mateusz włącza się w śledztwo i domyśla się że osoba zabita wciąż żyje.

Odc.95 Ikona

Mateusz,Pluskwa i Natalia jadą do Drohiczyna sprawdzić czy to dobre miejsce na "zieloną szkołę".W drodze znajdują zniszczoną ciężarówkę.Ksiądz-detektyw spotyka tam swojego znajomego księdza.Dowiaduje się że podstępem ukradli mu cenną ikonę.Tymczasem znany lekarz znika bez śladu.Mateusz łączy fakty i odkrywa straszną prawdę-lekarz został porwany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki