FANDOM

Odc.70 Eden 

Szefowa firmy budowlanej zostaje zepchnięta z balkonu.Nie wiadomo kto ją zepchnął.Tymczasem Gibalski planuje ślub z Agatą.

Odc.71 Powrót Piotra

Piotr w końcu powraca z Włoch.Przywozi ze sobą Galenę znaną śpiewaczkę ze wschodu.Natalia tęskni za "dawnym" Piotrem.Piotr i Galena proszą Mateusza by udzielił im ślubu.Ksiądz odkrywa jednak że Galena jest zmuszana przez swojego kuzyna Igora do przemycania Ikon,a ślub to tylko próba ratunku przed nim.Prosi by poszła na policję.Urządzona zostaje zasadzka na Igora.

Odc. 72 Fatum 

Mirosław Nowak jest ochroniarzem w szpitalu.Jego syn Kacper marzy o rowerze.Ksiądz Żmigrodzki widzi jak Kacper kradnie rower i wpada pod samochód.Leży w szpitalu na oddziale doktor Piotrowskiej.Jego ojciec grozi jej i twierdzi że nie opiekuje się jej synem.Nazajutrz Piotrowska zostaje znaleziona martwa.

Odc.73 Zatruta Woda

Mietek postanawia się odchudzać.Gibalski radzi mu pić dużo wody.Mietek wkrótce wypija zatrutą wodę.Wiele osób także  potrułosię wodą.Okazuje się że wszyscy oni pili wodę z firmy "Saturnus".Jej właściciel zostaje śmiertelnie otruty.Tomasz Lipiec jest oskarżony o jego zatrucie.Jego żona prosi Mateusza o pomoc.

Odc.74 Druga Szansa

Urszula Drawska zostaje zabita.Natalia chce wyjechać na wycieczkę.Niestety biuro podróży zbankrutowało.Wiele osób zostało oszukanych.Mateusz podejrzewa że sprawy są połączone.

Odc.75 Zanik Pamięci

Przedsiębiorca Płoński zostaje zabity.Niedaleko Możejko łowił ryby.Policjanci znajdują go pobitego i nieprzytomnego.Niestety Orest stracił pamięć.Przyjaciele pomagają mu ją odzyskać.

Odc.76 Jacek

Kuria prosi fundację "Arka" o pomoc w przygotowaniu kalendarza przeznaczonego na cele charytatywne.Ksiądz Jacek zajmuje się finansami.Wkrótce pieniądze powierzone Jackowi  znikają.Jest on podejrzany o kradzież.Mateusz pomaga przyjacielowi.

Odc.77 Kolekcjoner

Znany kolekcjoner znaczków Badura zostaje zamordowany.Miał on zatarg z grupą grafficiarzy.Jeden z nich jest oskarżony o morderstwo.Ksiądz Mateusz nie wierzy w jego winę.

Odc.78 Wyjazd

Ksiądz Żmigrocki ma wyjechać do Włoch.Biskup przysyła na zastępstwo Jacka.Mateusz jedzie busem i spotyka w nim Adama,który niegdyś był ministrantem w jego parafi.Na miejscu zjawia się policja-oskarża Adama o zabójstwo Machury.Duchowny zostaje w Polsce-chce pomóc Adamowi,nie wierzy w jego winę.

Odc.79 Rodzinne Więzy

Roman wuj Mietka przyjeżdża do Sandomierza.Chce spotkać się z nim w pracy.Aspirant nie jest tym pomysłem zachwycony,gdyż skłamał wujowi że jest komendantem.Tymczasem dochodzi do morderstwa.

Odc.80 Adrenalina

Policja od dłuższego czasu walczy z motocyklistami urządzającymi nielegalne wyścigi.Urządzona zostaje obława.Jeden z motocyklistów Darek ginie.Jedna z motocyklistek Agata zwierza się księdzu że kolega Darka Jarek ma ścigać się na śmiertelnie niebezpiecznej trasie.Prosi go by ich powstrzymał.

Odc.81 Przerwany weekend

Dwóch biznesmenów przyjeżdża do Sandomierza.Jeden z nich ginie.Pewien Wojtek jest w tej sprawie podejrzany.Ksiądz-detektyw twierdzi że nie jest on zabójcą.

Odc.82 Zaginiony

Zbliża się Boże Narodzenie.Emilka ma wziąść udział w jasełkach.Michał przyjeżdża do Sandomierza na święta.Pewien człowiek zgłasza kradzież osła.Podejrzanie na plebanii znikają marchewki.Policja zajmuje się sprawą zniknięcia Radka syna znanej lekarki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki