FANDOM

SEZON 3

odc.31 Spa

Baśka wygrywa konkurs,w którym nagrodą jest darmowy pobyt w spa.Przebywa tam też Ewa Pol(znana gwiazda telewizyjna) z córką Anią.Wkrótce celebrytka zostaje zamordowana.Mietek incognito pojawia się w spa by zbadać sprawę od wewnątrz.Razem z aspirantem do ośrodka przybywa ksiądz detektyw by nieoficjalnie pomagać w dochodzeniu.Aresztowany zostaje wielbiciel gwiazdy.

odc.32 Pamięć

Krystyna Brylska i jej matka Zofia znajdują zwłoki Jana Brylskiego,męża Krystyny.Okazuje się że Brylski zdradzał żonę z Sandrą Juszczak.Mąż Sandry Andrzej dowiaduje się o tym i próbuje zabić żonę.Interwniuje Możejko i nie dochodzi do morderstwa.Okazuje się że Brylski był szantażowany.

odc.33 Najpiękniejsza

Modelka Malika przerywa rozmowę z księdzem przez telefon.Nieoczekiwanie zostaje znaleziona martwa.Policjanci ustalają że zanim została zamordowana ktoś ukradł jej torbę.Okazuje się że złodziejką jest mała Cyganka Maria.Dziewczynka twierdzi że znalazła torbę pustą.Ksiądz Mateusz namawia ją by powiedziała prawdę.Nocą ktoś napada na jej rodzinę.

odc.34 Skandal

W okolicach hotelu znalezione zostaje ciało Bielskiego.Denat był pracownikiem hotelu.Michał ma zadanie przeczytać lekturę,ale niezabardzo chce mu się czytać.Mateusz wypożycza mu więc filmową adaptację książki.Mieszkańcy plebanii są świadkami bulwersującego odkrycia,na kasecie nagrane są filmy w których żonaci i mężatki spotykali się w hotelu Bielskiego.Policja odkrywa więcej takich filmów,i dowiaduje się że ludzie nagrani na filmach byli szantażowani przez właściciela hotelu.Pewien włóczęga nakierowuje policję na trop Niny Olszyńskiej,która też była szantażowana.Jej mąż Ludwik przyznaje się do winy.Okazuje się że mężczyzna kłamie.

odc.35 Zakładnik

W wannie zostaje zabity mecenas Szorski.Podejrzana jest Karolina Adamiak.Dziewczyna błaga jubilera Rafała o alibi.Choć wie on że w czasie zbrodni Karolina była u niego,nie chce tego potwierdzić.Karolina zaczyna grozić mu bronią,i postanawia wziąć zakładnika.Zauważa tymczasem że pod jubilerem stoją Mietek,Możejko,Mateusz

Michał,Natalia i Piotr.Szantażystka wybiega ze sklepu,porywa księdza i kradnie samochód Możejki.Rozpoczyna się pościg za porywaczką.Niestety Karolina ucieka.Dziewczyna wyjaśnia że niezabiła mecenasa i dzwoni na plebanię z żądaniem 30 000 zł.okupu za księdza.Mateusz ucieka od porywaczki,by przekonać policjantów że Karolina jest niewinna.Zostaje jednak przyłapany na gorącym uczynku.Proboszcz wyjaśnia wszystko swojej porywaczce.Mieszkańcy plebanii zaczynają zbierać pieniądze by wykupić księdza.

odc.36 Świadek

Andrzej Pobiednik"Andrus"jest byłym członkiem grupy przestępczej,stara się o tytuł świadka koronnego.

Były przestępca utrzymuje kontakty z dziesięcioletnim Damianem.Wkrótce,gdy chłopiec odwiedza "Andrusa" i niezastaje go w domu,słyszy strzał.Przerażony Damian wybiega na podwórko i widzi umierającego "Andrusa".Na miejscu zdarzenia pojawia się policja.Świadek ucieka z miejsca zdarzenia.Policja zaczyna natrętnie odwiedzać dom chłopca.Mateusz postanawia pomóc chłopcu i namówić go do współpracy z policją.Poszukują go też bandyci,którzy zabili"Andrusa".

odc.37 Zlecenie

Ktoś strzela do biznesmana Czesława Madery.Na szczęscie na miejscu zjawia się ksiądz Mateusz,i ratuje mu życie.Madera utrzymuje że był to zwykły żart i nieskłada stosownego doniesienia.Policja utrzymuje że biznesman kogoś kryje.Wkrótce Madera zostaje postrzelony.Aresztowany zostaje Eryk Bednarski,narzeczony córki Madery.

odc.38 Sprawa Świętego Mikołaja

Ktoś dokonuje włamania w domu państwa Jaskotów.Sprzątaczka Jaskotów zauważa zwłoki pani Jaskot.Poszlaki wskazują na Wiesława Pawlaka"Świętego Mikołaja" który ma na swoim koncie włamania,ale od 3 lat prowadzi uczciwe życie i planuje ślub z Heleną.Zostaje aresztowany w trakcie ślubu.Córka Pawlaka dokonuje włamania w pewnym domu.Dziewczyna przyznaje się że jest zabójcą.

odc.39 Strach Na Scenie

Trwają przygotowania do spektaklu teatralnego.W trakcie próby ktoś podmienia śrubę w blokadzie wyciągarki służącej do opuszczania ekranu.Ekran upada na scenę uderzając jednego z aktorów w głowę.W tym miejscu miała stać aktorka Maria Brodzka.Wkrótce znika talizman Marii,bez którego nie może grać.Ksiądz Mateusz namawia aktorkę by wróciła na scenę,a przy okazji znajduje rozwiązanie zagadki.

odc.40 Wybory

Trwają wybory na burmistrza Sandomierza.Jeden z kandydatów Żyd Jakub Gold zostaje zamordowany.Możejko poszukuje partnerki dla swojego psa.Na kandydata zgłasza się Justyna Malec.Na jednym z forów internetowych poznaje właścicielkę pewnej suki.Okazuje się że Gold,był zastraszany.Justyna wygrywa wybory

odc.41 Zbrodnia w Bibliotece

W nocy w bibliotece seminaryjnej zabito profesora,który pracował nad cennym starodrukiem.Możejko i Nocul przebrani za kapłanów rozpoczynają śledztwo.Biskup wysyła Mateusza by przyśpieszył rozwiązanie zagadki.Profesor zabrał do grobu informacje,których opublikowanie wywołałoby skandal który objął by cały kościół chrześcijański.Policja aresztuje Joannę.Mateusz zaczyna baczniej przyglądać się pewnemu klerykowi.

odc.42 Więzienna Przeszłość

Włodek,ojciec Michała wychodzi z więzienia.Prokurator i podinspektor Możejko proszą go o pomoc w rozbiciu grupy przestępczej do której on sam niegdyś należał.Były więzień nie zgadza się na współpracę.Michał z ojcem zamieszkują w swoim byłym domu.Chłopiec zauważa że tata podejrzanie się zachowuje,za kanapą znajduje rewolwer.Michał ucieka na plebanię.Czy ksiądz Mateusz zniechęci go od bycia mafiozem?Tymczasem dowodzący gangiem Tęczyński planuje skok na pewną willę.

odc.43 Konkurs Tańca

Piotr i Natalia wybierają się na kurs taneczny.Spotykają tam Mietka i Basię.W treningach uczestniczy też Magda Fidecka,która ma romans z Łukaszem Jaworskim-instruktorem w treningach.Zabawę przerywa ojciec Magdy,który zakazuje jej spotykać się z Łukaszem.Rozpoczyna się kłótnia.W nocy ktoś podpala przyczepę kempingową Łukasza.W przyczepie znalezione zostają zwłoki,najprawdopodobniej należące do Jaworskiego.Aresztowany zostaje Fidecki.Mateusz podejrzewa że Jaworski wciąż żyje.

odc.44 Zatrute Wino

Natalia znajduje w kościele martwego mężczyznę.Sekcja zwłok wskazuje na zatrucie.W parku znaleziono kolejnego otrutego człowieka.Okazuje się że ktoś chciał otruć ojca Mateusza.Wkrótce ktoś strzela do duchownego

Więcej z Fandomu

Losowa wiki