FANDOM

Przemysław Gibalski
Gibal
Przemysław Gibalski
Informacje podstawowe
Pseudonim(y) Gibal, Giba, Przemek
Zajęcie policjant
Powiązania Agata Wróbel-Gibalska
Rodzina
Stan cywilny od 6. sezonu żonaty
Mąż/żona Agata Wróbel-Gibalska
Dane produkcji
W rolę postaci wciela się Rafał Cieszyński
Pierwszy występ Obcy

Przemysław Gibalski - policjant w stopniu Starszy Sierżant. Czwarty najwyższy rangą (po Możejce, Mietku i Paruzelu) policjant w Sandomierzu.

WyglądEdytuj

Jest to dość wysoki policjant o czarnych włosach i brązowych oczach. Ma zgolony zarost. Zazwyczaj jest ubrany w mundur policyjny koloru szarego, tak jak inni policjanci.

CharakterEdytuj

Podobnie jak jego kolega Marczak słabo rozumuje. Mimo, iż nie jest najmądrzejszym policjantem na komendzie, Możejko mu ufa. Jest zabawny. Czasami zachowuje się infantylnie, co mieliśmy okazję zobaczyć, gdy w odcinku 122 w czasie akcji przez dziecinną ciekawość wsiadł do samochodu, który, jak się potem okazało, był podłączony do bomby. Zdarza mu się łamać procedury, na przykład zabierając swoją żonę na akcję. 

RelacjeEdytuj

Mateusz ŻmigrodzkiEdytuj

Gibalski bardzo lubi księdza i podobnie jak Mietek zwierza się mu ze swoich kłopotów. Chętnie przyjmuje jego pomoc i lubi z nim współpracować.

Orest MożejkoEdytuj

Bywa, że Orest wścieka się na niego i wydaje się trochę nim poniewierać, gdy mimo dobrych chęci Przemysław zrobi coś niezgodnie z jego oczekiwaniami, jednak ma do niego zaufanie.

Agata WróbelEdytuj

Żona Gibalskiego. Ożenił się z nią w pierwszym odcinku 6 sezonu.

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi pić kawę, aczkolwiek zamiast kupować sobie samemu w automacie, bardzo często podkrada ją innym policjantom, głównie Możejce, gdy ten zapomni jej zabrać z automatu. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki