FANDOM

Piętno
Sezon 2, odc. 15
Odc.15.jpg
Informacje podstawowe
Premiera 13.09.2009
Reżyseria Andrzej Kostenko
Chronologia
Poprzedni odcinek Powołanie
Następny odcinek Wycieczka

Piętno - to piętnasty odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Sandomierska drużyna piłkarska wygrywa mecz. Kilku zawodników postanawia to uczcić i biorą narkotyki. Niestety, jadąc samochodem mają wypadek, a jeden z nich ginie. Patrycja jest zazdrosna o koleżankę Michała. Były więzień, Marcin Piasecki. próbuje przekonać ukochaną, Mariolę, by ta do niego wróciła, jednak ona nie chce. Wieczorem dawny kochanek również wyznaje jej miłość. Michał przyznaje Piotrowi, że nie umie pokazać dziewczynie, że mu niej zależy. Kościelny stwierdza, że to niemożliwe. Mariola prosi księdza o spotkanie, ten się zgadza. Michał udaje chorego, aby nie pójść do szkoły. Później proboszcz dostaje telefon, że to Mariola jest oskarżona o handel narkotykami. Duchowny udaje się na spotkanie z kobietą. Dawniej miała ona styczność z narkotykami. Dlatego policja przeszukuje salon solarium, którego Mariola Bogucka jest właścicielką. Policyjny pies znajduje w lodówce sporo amfetaminy. Kobieta zostaje zatrzymana, ale zarzeka się, że nie z tym nic wspólnego. Ksiądz przychodzi na komendę i rozmawia z Noculem o sprawie. Mateusz jedzie do biskupa i prosi go o radę. Ten przekonuje proboszcza, że nie powinien wątpić w Mariolę. Wieczorem ksiądz jedzie do solarium i znajduje okienko, z którego dokładnie widać lodówkę. Sąsiedzi Marioli sądzą, że kobieta jest winna. Rano proboszcz zauważa jednego z nich wychodzącego z komendy. Potem mówi Noculowi, że ktoś włamał się do salonu. Natomiast policja znalazła już świadka to właśnie Emil Woźniak, który widział Marcina Piaseckiego w towarzystwie Marioli. Marcin przychodzi do Mateusza i mówi, że on i Mariola zostali wrobieni. Piasecki dzwoni do kobiety i prosi o spotkanie. Nie wie, że policja wszystkiego słucha i szykuje zasadzkę. Mariola w ostatniej chwili ostrzega chłopaka, ale policjantom i tak udaje się go złapać. Kobieta czuje się winna, ponieważ wierzy, że Marcin jest niewinny. Mateusz tłumaczy Mietkowi, że chłopak mógł podrzucić narkotyki będąc w środku, wcale nie musiał się włamywać. Proboszcz postanawia przejrzeć gazety z ubiegłego tygodnia. Jedna z nich naprowadza go na trop. Zwraca się do Możejki, ponieważ już wie kto jest dilerem. Michał prosi Natalię o radę jak zagadać do dziewczyny. Dilerem jest barman Bruno i to on podrzucił narkotyki Marioli po wypadku, ponieważ wiedział, że ta kiedyś brała. Mężczyzna zostaje zatrzymany i przyznaje się do wszystkiego. Emil przychodzi, aby wyspowiadać się ponieważ to on doniósł na Marcina, który był niewinny. Mężczyzna bez wzajemności zakochał się w Marioli. Wkrótce do salonu Marioli przychodzą Noculowie - Basia przyszła przekuć sobie pępek. Michał nie może dogadać się z Patrycją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki