FANDOM

Pani sierżant
Sezon 8, odc. 102
Informacje podstawowe
Premiera 18.10.2012
Reżyseria Filip Zylber
Chronologia
Poprzedni odcinek Tajemnica cmentarza
Następny odcinek Fatalna diagnoza

Pani sierżant - to sto drugi odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Dagmara, koleżanka Basi, na czacie umawia się na spotkanie w restauracji z mężczyzną o nicku Samotny 34. Basia idzie do koleżanki i zastaje ją zapłakaną w okradzionym domu. Na miejsce przyjeżdża policja. Dagmara zeznaje, że mężczyzna nazywa się Dominik Wieczorek, poznali się przez internet, a na spotkaniu był bardzo miły. Potem obudziła się sama w splądrowanym domu. Mietek podejrzewa, że Dominik dosypał jej do picia jakiś narkotyk albo lek. Wieczorem okazuje się, że to piąta osoba okradziona w taki sposób, a wszystkie portrety pamięciowe są do siebie podobne. Później Orest idzie z Justyną do restauracji i mówi jej o internetowym złodzieju. Rano Basia pokazuje mężowi artykuł o sprawie. Możejko ma pretensję do Justyny, że napisała o tym w gazecie. Inspektor każe podwładnym sprawdzić każdą melinę i pasera w okolicy. Koleżanka Emilki, Agnieszka, przychodzi na plebanię na obiad. Okazuje się, że obie dziewczynki nie chcą jechać na obóz językowy w górach, ponieważ ojciec agnieszki dalej nie ma pracy. Policjantom nie udaje się namierzyć skradzionego towaru, więc Orest postanawia zorganizować wsparcie. Mateusz rozmawia z ojcem Agnieszki, który po śmierci żony nie może znaleźć pracy, więc próbuje sprzedać kilka książek. Możejko przedstawia Noculowi silną policjantkę Karolinę Górską. Na komendzie pozostali policjanci są pod wrażeniem nowej koleżanki, jednak Mietek ma co do niej wątpliwości. Karolina postanawia przygotować portret psychologiczny sprawcy, po czym spróbuje go zwabić. Wieczorem Nocul opowiada księdzu o zasadzce i daje numer do znajomego, który potrzebuje kogoś na budowę. W ciągu jednego tygodnia Karolina dostaje 40 zgłoszeń. Podczas czekania na mężczyznę Możejko chwali nową policjantkę. Niestety na spotkanie nikt nie przychodzi. Mimo to Górska się nie poddaje. Niespodziewanie podczas wyczekiwania na mężczyznę do restauracji wchodzi Justyna, która jest tam umówiona na wywiad. Gdy Karolinę zaczepia pijany facet ta szybko go obezwładnia. Możejko jest na nią wściekły. Następnego dnia na komendę przychodzi kolejna okradziona kobieta, Ewa Czajka, która twierdzi, że to ten sam internetowy złodziej. Mówi również, że to magazynier w sklepie przy rynku. Mężczyzna zostaje zatrzymany. Na komendzie upiera się, że będzie rozmawiać tylko z księdzem. Mężczyzna mówi duchownemu, że tylko spotykał się z kobietami, ale żadnej nie okradł. Karolina również ma wątpliwości co do winy zatrzymanego, ale Paruzel znajduje w jego samochodzie bransoletkę Ewy. Na plebanię przychodzi ojciec Agnieszki, który dostał pracę na budowie, dzięki czemu jego córka będzie mogła pojechać na obóz. Mężczyzna daje proboszczowi książkę. Wierzbicki zauważa, że Karolina umówiła się przez internet z jakimś Janem, więc mówi o tym Noculowi. Policjanci przyjeżdżaj do kawiarni, gdzie dowiadują się, że Górska wyszła przed chwilą z jakimś facetem. Policjanci jadą do jej mieszkania, gdzie Mietek zostaje zaatakowany przez Karolinę, która myślała, że to włamywacz. Górska mówi, że mężczyzna, z którym wyszła to nie był ten, którego szukają. Nagle dzwoni Możejko i mówi, że złodziej znowu zaatakował. Następnego dnia Ewa przyznaje się, że kłamała, ponieważ zatrzymany ją oszukał. Natalia znalazła w książce kartkę, która okazuje się być umową lombardową. Nocul odwiedza Dagmarę, która mówi, że złodziej mógł być historykiem. Karolina ustala jego adres. Mateusz przyjeżdża do ojca Agnieszki bo wie już, że to on jest oszustem internetowym. Zrobił to bo chciał żeby jego córce niczego nie brakowało, ale potem wciągnął się w oszustwa. Policja przyjeżdża po mężczyznę. Mietek mówi księdzu, że Możejko szykuje jakąś niespodziankę na sali gimnastycznej. Inspektor oznajmia podwładnym, że Górska zostaje z nimi na stałe i będzie prowadzić treningi dla innych policjantów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki