FANDOM

Natalia Borowik
Natalia Borowik
Natalia Borowik
Informacje podstawowe
Pseudonim(y) Nacia
Zajęcie Gospodyni
Rodzina
Stan cywilny Wdowa
Mąż/żona Mąż Natalii
Dzieci brak
Dane produkcji
W rolę postaci wciela się Kinga Preis
Pierwszy występ "Obcy"

Natalia Borowik – Pierwszoplanowa postać serialu. gospodyni na plebanii księdza Mateusza. Wcześniej pracowała u ks. Łukasza. Córka Jana i Marii Borowików[1]. Wdowa. Jest następczynią Tekli. Niegdyś pracowała w szpitalu, a także w dworku Mikołaja Reja w Nagłowicach. 

Natalia jest szczupłą niską kobietą o blond włosach i niebieskich oczach. Często ubiera się w koszule i sweter, a także spódnicę. W jej policzkach widnieją dołki. Wychodząc na zewnątrz ubiera na głowę różowy moherowy beret 

Natalia to zrzędliwa, niezbyt sympatyczna, zabawna, lojalna, szczera, oddana proboszczowi postać. Jej rzucone przypadkiem uwagi często wywołują w księdzu Mateuszu refleksje w związku z zagadkami kryminalnymi. Jej mąż nie żyje od ponad siedmiu lat, była zakochana w Eugeniuszu Piotrowskim, vel Jerzym Czekańskim, który okazał się oszustem matrymonialnym. Bardzo często nie chce nowych lokatorów na plebanii. Często się z nimi kłóci, lecz kiedy osoby te miejsce mają opuszczać jest bardzo smutna i przeciwna temu. Wciąż szuka drugiej miłości. W młodości lubiła pływać i biła rekordy. Jej silną stroną są przedmioty ścisłe, szczególnie fizyka. Nie ma dobrego gustu jeśli chodzi o ubieranie się.  

Ciekawostki: Edytuj

  • Natalia zna język rosyjski, po ukraińsku też potrafiłaby się dogadać. 

PrzypisyEdytuj

  1. Jak wiemy Natalia jest wdową, co oznacza, że miała męża. W odcinku "Pałac" widzimy dowód Natalii. Widnieje tam napis "nazwisko - Borowik", "nazwisko panieńskie - Borowik" - może oznaczać to wpadkę, lub to, co mniej prawdopodobne, że Natalia po ślubie została przy nazwisku panieńskim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki