FANDOM

Muzycy
Sezon 9, odc. 117
Informacje podstawowe
Premiera 25.04.2013
Reżyseria Filip Zylber
Chronologia
Poprzedni odcinek Pluskwa
Następny odcinek Znikająca asystentka

Muzycy - to sto siedemnasty odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Trwa próba zespołu Fajfoklok, który trenuje do konkursu. Dziennikarz chce przeprowadzić wywiad z liderem grupy, Bartkiem. Dziewczyna gitarzysty Rafała, Agata, zapewnia go, że wygrają. Natalia słucha w radiu piosenki Fajfoklok. Nagle zauważa, że Emilka z Zosią tańczą do muzyki i chcą się wybrać na koncert. Gospodyni zgadza się pójść. Mateusz odwiedza organizatora konkursu. Bartek wyznaje Agacie, że chciałby stąd uciec, ale ta przekonuje go, że to głupi pomysł. Grzegorz widzi, jak ci się przytulają. Fajfoklok obserwuje występ Bekfank. Ksiądz oferuje Natalii pomoc przy gotowaniu. Gospodyni zwierza mu się, że czuje się zacofana ponieważ nie słucha rocka, ale duchowny przekonuje ją że nie powinna się tym martwić i pójść na koncert. Grzesiek Bartek kłócą się podczas próby i wkurzony lider wychodzi. Po chwili wraca i przeprasza kolegów. Odbywa się konkurs. Na koncert przychodzą Mateusz, babcia, Emilka i Zosia. Nagle przychodzi też Natalia w sam raz na występ Fajfoklok. Wyniki zostaną ogłoszone następnego dnia. Fajfoklok, Agata i Bekfank spotykają się w barze. Nagle Bartek dostaje telefon od jakiejś Magdy, po którym wychodzi. Babcia przyłapuje Natalię na słuchaniu rocka. Mietek przychodzi do domu i ma pretensje do żony o wysokie rachunki za prąd. Basia oznajmia mu, że zmieniła dostawcę energii na Enea. Następnego dnia Nocul i Karolina przyjeżdżają do hali, w której dozorca znalazł pobitego Bartka. Po chwili przychodzi grupa Fajfoklok z Agatą i dowiadują się o pobiciu. Gospodyni mówi księdzu, że pobito Bartka i oskarża Bekfank. Możejko przesłuchuje Grzegorza, który mówi o telefonie do Bartka. Poza tym twierdzi, że chłopak nie miał wrogów. Inspektor zleca obserwacje Grzegorza. Górska przesłuchuje Agatę, która mówi o kłótni Bartka i Grześka. Nikt nie wie, gdzie jest Rafał. Proboszcz udaje się do szpitala, gdzie spotyka matkę Bartka, Ewę. Kobieta bardzo martwi się o syna. Duchowny zauważa dużego siniaka na jej twarzy. Po odejściu Mateusza przychodzi ojczym chłopaka. Paruzel śledząc Grzegorza trafia do Rafał, który ukrywał się w garażu. Chłopak ma ranę na lewej ręce. Grzegorz podejrzewa, że to kolega pobił Bartka. Gdy dochodzi do bójki policjant interweniuje. Ewa przychodzi na plebanię i wyznaje Mateuszowi, że mąż ją bije. Na komendzie Rafał mówi, że Agata mogła zdradzać go z Bartkiem, ale nie pobił go, a ranę ma od butelki. Chłopak twierdzi, że w wieczór pobicia upił się w garażu. Ksiądz przychodzi do baru, gdzie spotyka ojczyma Bartka, ale ten nie ma zamiaru z nim rozmawiać. Rafał przyznaje, że chciał porozmawiać z kolegą, ale się wycofał. Proboszcz domyśla się, że to ojczym Bartka go pobił. Mietek mówi Karolinie o przemocy w rodzinie Czarny. W wieczór pobicia chłopak stanął w obronie matki. Nocul i Marczak przyjeżdżają do szpitala, żeby porozmawiać z Bartkiem. Chwilę po nich przychodzą też Grzegorz z Jarkiem. Agata przychodzi na komendę i zapewnia policjantów, że jej chłopak jest niewinny, ale ci nie chcą jej do niego puścić. Bartek mówi, że sprawca miał kominiarkę. Nagle przychodzi ojczym chłopaka i Mietek mówi mu, że Bartek rozpoznał sprawcę. Wtedy mężczyzna wpada w szał i przyznaje się do pobicia. Agata i Rafał odwiedzają Barka w szpitalu i pokazują mu nagranie ogłoszenia wyników konkursu - Fajfoklok wygrał. Natalia przyznaje, że rock nie jest zły, ale muzyka poważna jest lepsza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki