FANDOM

Michał Wielicki
Michal-mateusz-300x200
Informacje podstawowe
Zajęcie uczeń
Rodzina
Rodzice Włodzimierz Wielicki (ojciec)
zmarła matka (imię nieznane)
Dalsi krewni Lucyna Wielicka (babcia)
Dane produkcji
W rolę postaci wciela się Maciej Musiał
Pierwszy występ Eksperyment

Michał Wielicki - niesforny syn gangstera Włodzimierza Wielickiego i wnuk babci Lucyny. Gdy ojciec siedział w więzieniu zamieszkał z babcią.

EksperymentEdytuj

Michał kradnie z kościoła pieniądze. Natalia i Mateusz, widząc to, decydują się poinformować o tym jego opiekunkę. Pod koniec odcinka chłopiec zwraca ukradzione pieniądze.

DługEdytuj

Michał z babcią Lucyną powiadamiają księdza o nakazie eksmisji z ich domu, a on bez namysłu przyjmuje ich pod dach plebanii.

SkarbEdytuj

Wraz z początkiem wakacji Michał rozpoczyna pracę u pewnego biznesmena. Trafia przy okazji na archeologiczny rarytas - miejsce celtyckiego pochówku. Niestety znalezisko zostaje zniszczone. Michał i Mateusz odkrywają, kto to zrobił.

Spotkanie z ojcemEdytuj

Półtora roku po przybyciu Michała na plebanię, z więzienia wychodzi jego ojciec Włodzimierz. Michał z tatą zamieszkuje niedaleko plebanii. Chłopiec zauważa, że tata dziwnie się zachowuje. Gdy znajduje za kanapą broń, przestraszony ucieka do księdza. Nie wie jednak, że były przestępca wraz z Możejką planują rozbicie gangu, którym dowodzi bezwzględny Tęczyński. Gdy ojciec chłopca wyjeżdża na akcję złapania gangsterów, Michał wsiada do bagażnika samochodu ojca. Niestety, byli kumple Włodzimierza przejrzeli go i zabierają mu słuchawki, dzięki którym kontaktował się z Możejką i postanawiają wziąć go na akcję by ostrzegał ich przed foto-kamerami, a potem zabić. Dom który miał być okradziony jest patrolowany przez Możejkę, Marczaka i prokuratora oraz nieoficjalnie przez Mietka i Mateusza. Bandyci przybywają na miejsce napadu. Michał wychodzi z auta, by obejrzeć przestępstwo. Tęczyński zauważa chłopca i każe jednemu z jego ludzi "Pajdzie" go zabić. Mateusz ratuje chłopaka. Przybywają antyterroryści i aresztują "Pajdę", a następnie odbijają Mieszkańców domu z rąk włamywaczy.

CiekawostkiEdytuj

  • W 2008 roku ma 12 lat, a w 2009 - 15 lat.

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki