FANDOM

Miłość Natalii
Sezon 2, odc. 30
Odc.30
Informacje podstawowe
Premiera 27.12.2009
Reżyseria Maciej Dejczer
Chronologia
Poprzedni odcinek Egzamin
Następny odcinek Spa

Miłość Natalii - to trzydziesty odcinek serialu Ojciec Mateusz.

Streszczenie Edytuj

Mietek boi się przesądów, bo liczy na wygraną na loterii. Natalia spotyka Jerzego Czekańskiego. Gdy Nocul przychodzi do sklepu sprawdzić kupon okazuje się, że przegrał, a chwilę później przyjeżdżają Gibalski i Marczak, którzy oznajmiają, że sklep okradziono. Ksiądz Mateusz dowiaduje się od młodej pary, że ciotka kobiety poznała architekta, a jakiś czas później popełniła samobójstwo, a na jej koncie nic nie było. Możejko nie pojawia się na komendzie. Na plebanię przychodzi Jerzy, który chce się widzieć z księdzem w celu spowiedzi. Pomaga Natalii ze słoikiem i adoruje ją. Gospodyni jest oczarowana. Mietek idzie do domu Oresta i dowiaduje się, że inspektor przeziębił się po zawodach wędkarskich. Mateusz dowiaduje się, że dawna artystka, a obecnie bezdomna, padła ofiarą oszusta. Nocul przychodzi na plebanię i dziwi, się bo Natalia jest nadzwyczaj miła. Aspirant opowiada duchownemu o śledztwie. Alicja ze sklepu przed utratą majątku poznała kogoś. Gospodyni zwierza się przyjaciółce, że się zakochała. Mietek zajmuje się chorym szefem, ale niechcący wyjawia, że zaangażował księdza w sprawę. Gdy Mateusz wraca na plebanię widzi Natalię w nowej sukience. Gospodyni wyjawia, że umówiła się z Jerzym. i chce, żeby proboszcz go poznał. Na randce Czekański prawi Natalii wiele komplementów i mówi, że jest tą jedyną. Wszystko widzi Michał z kolegą. Chłopiec martwi się, że gospodyni odejdzie. Mateusz spotyka bezdomną kobietę i pyta ją o tajemniczego mężczyznę. Ta opowiada, że był to zwykły oszust matrymonialny. Proboszcz udaje się do Alicji i próbują ją nakłonić, aby wydała oszusta policji, ale ta ciągle go kocha. Jerzy oświadcza się Natalii. Mężczyzna chce z nią wyjechać za granicę i założyć rodzinę. Nagle wchodzi ksiądz i zaczyna wypytywać Czekańskiego. Ten zmieszany wychodzi. Gospodyni jest wściekła na proboszcza. Następnego dnia Mietek odwiedza Oresta i opowiada mu o śledztwie. Mateusz zostaje wezwany do biskupa w sprawie związku Natalii. Proboszcz zapewnia, że nie ma powodu do obaw. Po powrocie do domu prosi gospodynię, żeby rozstała się z Jerzym, a ona na to odchodzi. Później spotyka się z ukochanym w kawiarni, który namawia ją do zdobycia pieniędzy na wyjazd. Wieczorem Mateusz spotyka Teresę, przyjaciółkę Natalii, która naprowadza go na Czekańskiego. Duchowny idzie na komendę i opowiada o wszystkim Noculowi. Nagle przychodzi bezdomna kobieta i mówi, że widziała mężczyznę, który ją oszukał, gdy ten wybierał pieniądze z bankomatu. Natalia zabiera pieniądze z plebanii i oddaje je Jerzemu. Okazuje się, że mężczyzna figuruje w bazie jako Eugeniusz Piotrowski. Mateusz spotyka zapłakaną Natalię, która przyznaje się do kradzieży i mówi, że Jerzy zabrał jej pieniądze i uciekł. Ksiądz jednak nie ma do niej pretensji i chce żeby wróciła. Gospodyni zgadza się. Czekański zostaje zatrzymany przez policję. Później Mietek spotyka się z Orestem i opowiada mu o śledztwie. Inspektor czuje się już lepiej i jutro wróci do pracy. Po odejściu Nocula przychodzi do niego młoda kobieta. Gdy odchodzi okazuje się, że Możejce zniknął portfel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki