FANDOM

Małolata
Sezon 7, odc. 92
Informacje podstawowe
Premiera 10.05.2012
Reżyseria Wojciech Nowak
Chronologia
Poprzedni odcinek Tango
Następny odcinek Wróżby

Małolata - to dziewięćdziesiąty drugi odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Wiktorii odgraża się jej były chłopak Paweł. Natalia bardzo starannie podchodzi do okrywania drzew i krzewów w ogrodzie. Gdy Mateusz przyjeżdża po cebulki, dowiaduje się, że właścicielka sklepu ogrodniczego, Jadwiga oskarża pracownika Dominika o kradzież pieniędzy. Niespodziewanie biegacz znajduje przy rzecze ciało Wiktorii Kozakiewicz. Ciężko powiedzieć jak powstały obrażenia. Możejko podejrzewa, że dziewczyna gdzieś imprezowała. Jej przyjaciół Karolina mówi, że ofiara miała u niej nocować, ale nie przyszła i nie powiedziała dlaczego. Mówi również, że zabita pokłóciła się ze swoim chłopakiem Pawłem. Jadwiga przychodzi na komendę, żeby zgłosić kradzież. Paweł trafia na komisariat. Gdy dowiaduje się, że Wiktoria nie żyje jest w szoku. Chłopak przyznaje, że pokłócił się z ofiarą, ale jej nie zabił. Ostatni raz widział ją w dyskotece Rio. Nie ma również alibi. Mateusz dowiaduje się z gazet o zabójstwie. Piotr z Pluskwą zakładają się o to, kto więcej skopie, co nie podoba się Natalii. Na plebanię przychodzi Jadwiga, która podejrzewa, że to nie Dominik ją okradła, ale mąż Janusz. Mężczyzna ma romans. Sekcja zwłok wykazuje, że dziewczyna była pijana, więc prokurator uważa, że mógł to być wypadek. Jednak Mietek znajduje w rzeczach ofiary maile od tajemniczego wielbiciela. Piotr rani się w rękę, a Natalia ma do nich pretensję. Janusz przychodzi do księdza, bo wie, że jego żona tu wcześniej była. Mężczyzna żałuje, że wdał się w romans. Nagle wchodzą Gibalski i Marczak, żeby go aresztować. Na komendzie mężczyzna przyznaje się, że znał Wiktorią, ale nie wiedział, że ta ma 17 lat (pisała, że ma 30), a gdy się o tym dowidział zakończył znajomość. Jednak dziewczyna go szantażowała. W noc zabójstwa Janusz chciał spotkać się z Wiktorią, ale jej nie zabił. Niestety policjanci mu nie wierzą. Proboszcz udaje się do sklepu Jadwigi, która nie wierzy w winę męża. Nagle ktoś wrzuca kamień przez okno. Na miejsce przyjeżdża policja, jednak niewiele może zrobić. Później Mietek przychodzi na plebanię i mówi księdzu o ustaleniach. Nagle wpada Pluskwa oznajmia, że Natalia chce zrobić oczko wodne. Opowieść Waldka o pieczątkach klubie Ramzes naprowadza Nocula na nowy trop. Aspirant ustala, że Wiktoria miała na ręce pieczątkę z R, ale nie była to Rio, tylko Ramzes. Mietek i Orest przyjeżdżają do klubu, gdzie barman twierdzi, że nie wiedział, że Wiktoria nie miała 18 lat, a po raz ostatni widział ją w zeszły wtorek z jakąś dziewczyną w okularach. Policjanci udają się do Karoliny, ale ta uparcie twierdzi, że cały wieczór była w domu, a jej matka to potwierdza. Nocul mówi o wszystkim Mateuszowi. Duchowny jedzie do Karoliny, jednak ta nie chce z nim rozmawiać. Ksiądz zauważa, że dziewczyna mogła łatwo i niezauważenie wymknąć się domu przez okno. Na komendzie Karolina opowiada aspirantowi jak było na prawdę - wyszła na dyskotekę przez okno, bez wiedzy rodziców. Na imprezie do dziewczyn przyczepiło się dwóch Anglików, Thomas i John, więc wyszła, ale Wiktoria z nimi została. Dziewczyna mówi, że zatrzymali się w hotelu "Czarci dwór". Mateusz odprawia mszę za Wiktorię. Podczas kazania Karolina wychodzi z kościoła. Po nabożeństwie dziewczyna chce coś powiedzieć księdzu, ale matka zabiera ją do domu. Nocul ustala, że Anglicy są w areszcie w Kielcach. Duchowny spotyka się z Karoliną. Na komendzie policjanci nie mogą dogadać się z Anglikami. Karolina wyznaje proboszczowi, że Wiktoria chciała pojechać z Anglikami do hotelu, a ona nie. Przy pomocy tłumacza mężczyźni mówią to samo. Dziewczyna mówi, że pokłóciły się o wyjazd na wakacje z Anglikami i zepchnęła koleżankę z mostu. Karolina chce rzucić się pod samochód, ale Mateusz ją ratuje. Dziewczyna mówi policji prawdę i zostaje zatrzymana. Jej matka jest wdzięczna księdzu za uratowanie córki. Proboszcz odwiedza Dominika i Janusza. Mężczyzna godzi się z żoną. Pluskwa i Piotr mszczą się na Natalii.

CiekawostkiEdytuj

  • Możejko, mówiąc o Wiktorii używa imienia Karolina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki