FANDOM

Karolina Górska
Imgres
Informacje podstawowe
Zajęcie policjantka
Powiązania Józef Górski
Rodzina
Stan cywilny panna
Rodzice Józef Górski (ojciec)
Dane produkcji
W rolę postaci wciela się Paulina Chapko
Pierwszy występ Pani sierżant

Karolina Górska - młoda, dzielna policjantka. Wcześniej pracowała w Kielcach.

Wygląd Edytuj

To atrakcyjna młoda kobieta średniego wzrostu. Jest szczupła. Ma jasne, faliste blond włosy, niebieskie oczy i jasną karnację. Dzięki swojej urodzie Karolina jest obiektem westchnień wielu policjantów.

Charakter Edytuj

Karolina jest dość zarozumiała i pewna siebie. Świetnie walczy. Cechuje ją siła oraz spryt.

Relacje Edytuj

Koledzy z komendy Edytuj

Wszyscy policjanci na komendzie próbowali ją poderwać i podlizywać się jej. Nic dziwnego - była tam jedyną kobietą, a na dodatek była bardzo pewna siebie i urodziwa. Zrobiła na nich duże wrażenie. Szczególne więzi zawiązała z Możejką i Marczakiem.

Mieczysław Nocul Edytuj

Mietek nie przepadał za Karoliną. Wygląda na to, że był jedynym policjantem z komendy, który nie próbował się jej przypodobać - po części może dlatego, że ma już żonę.

Mateusz Żmigrodzki Edytuj

Początkowo Górska nie miała zaufania do księdza i nie chciała z nim współpracować. Z czasem przekonała się do niego.

CiekawostkiEdytuj

  • Paulina Chapko ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Karolina.
  • W odcinku 130 naruszyła procedurę, gdyż sama weszła do kościoła, podczas gdy Marian Marczak poszedł do samochodu po latarkę.
  • Widzimy ją ostatni raz w odcinku 135, gdyż z powodu awansu musiała wyjechać z Sandomierza.

Źródła

  • Odcinek 135 (Ostatnie pojawienie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki