FANDOM

Justyna Malec
D8608b1b6551d73cff3b4b7de5f0f11e
Informacje podstawowe
Zajęcie burmistrz (od 3. do 8. sezonu); redaktor naczelna Nowin Sandomierskich (po 8. sezonie)
Powiązania Orest Możejko (były ukochany)
Rodzina
Stan cywilny panna
Rodzice Danuta Pachett
Dane produkcji
W rolę postaci wciela się Tamara Arciuch
Pierwszy występ odc.40, Wybory

Justyna Malec – córka Danuty Pachett, była ukochana Oresta Możejki. Właścicielka Balbiny. Pojawia się w 40 odcinku, gdzie startuje w wyborach na burmistrza Sandomierza i wygrywa.

WyglądEdytuj

Justyna to piękna, średnio wysoka, szczupła kobieta. Ma blond włosy i niebieskie oczy. 

CharakterEdytuj

Justynę poznajemy jako nieco nieśmiałą i delikatną kobietę. Kiedy Orest został podejrzany o morderstwo, chciała mu pomóc i niezbyt wierzyła, że to może być prawda.

PodejrzeniaEdytuj

W odcinku "Wybory serca" na panią Malec padło podejrzenie o machlojki w gazetach. Opowiada się o przekrętach w trakcie przetargu. Na szczęście przenikliwy Ksiądz Mateusz przywrócił jej dobre imię. Ona jednak zrezygnowała ze startu w wyborach, choć wcześniej chciała wziąć w nich udział. Ostatecznie burmistrzem została Joanna Majewska.

RelacjeEdytuj

Orest MożejkoEdytuj

Orest, kiedy poznał Justynę, od razu czuł, iż ona będzie jego wybranką. Tak też się stało w odcinku Tajemnicze śledztwo. Związek trwał dość długo. Zakończył się z powodu planów Justyny na dziecko. Orest wówczas twierdził, że nie jest jeszcze gotowy na dziecko (pomimo, że sam od kilku lat miał nieznanego mu wtedy jeszcze syna). Od tego czasu w życiu kobiety nie pojawił się żaden partner.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki