FANDOM

Idol
Sezon 16, odc. 200
Informacje podstawowe
Premiera 02.09.2016
Reżyseria Artur Żmijewski
Chronologia
Poprzedni odcinek Manuela
Następny odcinek Myszka Miki

Idol - to dwusetny odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Wracają z zakupów Natalia spotyka zespół "Papa Dance" z Pawłem Stasiakiem na czele. Natychmiast po powrocie mówi o tym babci i Emilce. Tymczasem Morus przyjeżdża na komendę w sprawie zdjęć do kalendarza z policjantami. Jednak naczelnik ma zastrzeżenia do wyglądu niektórych policjantów. Justyna prosi Pawła o wywiad, jednak artysta jest zajęty fanami, więc proponuje spotkać się o 16.00 pod salą koncertową. Fotograf Albert Czuwalski postanawia zrobić sesje policjantom w plenerze i ściąga stylistę Stefana Bilę. Niespodziewanie Stasiak przychodzi na plebanię odwiedzić Lucynę, która przyjaźniła się z jego babcią. Mateusz zaprasza artystę na wieczór. Ewa nie chce brać udziału z sesji, ponieważ fotograf i stylista mają dość niekonwencjonalne pomysły. Po próbie Paweł dostaje telefon z prośbą o natychmiastowe przybycie do hotelu na wywiad. Przed wejściem do samochodu mija się z księdzem. Niespodziewanie Basia przychodzi na miejsce sesji i jest zbulwersowana zdjęciem Mietka w stroju Sherlocka z dwiema kobietami. O dziwo samochód zawozi Stasiaka do domu, a nie do redakcji. Natomiast Justyna dowiaduje się, że do artysty ktoś już dzwonił. Wieczorem babcia martwi się, że Paweł nie przyszedł na plebanię. Proboszcz dzwoni do redaktorki i dowiaduje się, że artysta nie dotarł do redakcji. Mateusz przychodzi na komendę z jednym z muzyków, którzy mówią o zniknięciu Stasiaka. Możejko organizuje poszukiwania, po czym spotyka się z Justyną, która mówi, że widziała fotoreportera pośród fanów Pawła. Następnego dnia Nocul i Mateusz zauważają reportera Edmunda Leminga opowiadającego przed kamerą o zaginięciu Stasiaka. Orest wysyła Dziubaka na zdjęcia. Basia pokazuje Agacie i Darii fotografie z sesji, ale te wcale nie są zazdrosne. Możejko jest prawie pewien, że doszło do uprowadzenia. Prawdopodobnie Paweł miał stalkera z syndromem Klerenbota. Orest postanawia ściągnąć fotoreportera. Menadżer Papa Dance kłamie reporterom, że Stasiak pojawi się na koncercie. Ksiądz widzi ten reportaż w telewizji. Policjanci przeglądają zdjęcia, jednak niewiele to daje. Babcia sugeruje Mateuszowi, żeby przekonać porywacza, że wcale nie porwał Pawła tylko kogoś innego. Tymczasem Stasiak budzi się w domu pełnym jego zdjęć i przypomina sobie, że ktoś odurzył go gazem. Duchowny dzwoni do Możejki i mówi mu o pomyśle. Inspektor postanawia przebrać Marczaka za Pawła. W tym czasie porywaczka przychodzi do Stasiaka, jednak ten jej nie zna. Kobieta wyraźnie jest niezrównoważona. Justyna ściąga na komendę Edmunda, który daje się nabrać na maskaradę. Menadżer przygotowuje Mariana do występu, jednak policjant jest przerażony. Niestety porywaczki nie udaje się oszukać. Kobieta jest pewna, że artysta ją kocha. Wieczorem Lucyna mówi, że Stasiak nachodziła jakaś Brygida Fox, która ciągle mieszka w Sandomierzu. Ksiądz dzwoni do inspektora i mówi mu o kobiecie. Gibalski wysyła proboszczowi zdjęcia fanów, wśród których Lucyna rozpoznaje Brygidę. Mietek i Ewa ustalają adres kobiety. Policjanci przyjeżdżają do jej domu. Kobylickej udaje się wejść do środka i sprowokować Brygidę do przyznania się. Fox zostaje zatrzymana, a Paweł uwolniony. Artysta w ostatnie chwili dociera na koncert. W czasie koncertu artysta przytula Lucynę. Basia mówi mężowi, że razem z Darią i Agatą namówiła Morusa do zmiany koncepcji kalendarza - policjanci będą sfotografowani z żonami i partnerkami. Orest również się o tym dowiaduje. Stasiak wyciąga Marczak na scenę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki