FANDOM

Gorące rytmy
Sezon 11, odc. 143
Informacje podstawowe
Premiera 01.05.2014
Reżyseria Jakub Miszczak
Chronologia
Poprzedni odcinek Cudowne dziecko
Następny odcinek Poker

Gorące rytmy - to sto czterdziesty trzeci odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Na plebanię przychodzą tancerze, Wiktor Gomez i Kaja Wrzosek, którym Mateusz udostępnił salkę katechetyczną, żeby mogli trenować do programu "Gorące rytmy", oraz siostra Kai - Gabriela, asystentka - Janina Galica oraz wizażystka - Cecylia Witkowska. Po ich wyjściu Natalia zauważa, że wizażystka zostawiła swoją torebkę, więc postanawia zanieść ja do hotelu. Mateusz i gospodyni przychodzą obejrzeć trening tancerzy. Wiktor ciągle krytykuje Kaję, która ma oto pretensję do swojej siostry. Gibalski rozsypuje truciznę, bo zauważył mrówki na komendzie. Natalii jej żal Jasi. Gdy gospodyni chce posprzątać salkę znajduje tam ciało Wiktora. Ksiądz dzwoni na policję. Lekarz sądowy stwierdza, że tancerz został dźgnięty w prawą tętnicę udową i wykrwawił się. Doszło do tego ok. 23.00 - 24.00. Możejko i Nocul przesłuchują Jankę, która zeznaje, że Gomez często ćwiczył wieczorami, a poprzedniego wieczoru pokłócił się z Kają. Ksiądz i Natalia spotykają Mietka i gospodyni mówi mu, że zabity krzyczał na swoją partnerkę. Na komendzie dziewczyna przyznaje, że pokłóciła się z partnerem, ale potem upiła się w parku i nic dalej nie pamięta, a do hotelu wróciła późno w nocy. Wrzosek zostaje zatrzymana. Gabrysia przychodzi na plebanię i mówi, że Cecylia była kiedyś tancerką, a jej partnerem był ojciec Wiktora. Niestety, gdy była jeszcze młoda miała wypadek i okulała. Dziewczyna prosi księdza, żeby ten pomógł jej siostrze. Duchowny odwiedza Kaję i domyśla się, że ta jest w ciąży z Wiktorem. Dziewczyna przyznaje, że po awanturze w hotelu chciała powiedzieć mu o dziecku, ale ten się wściekł i kazał się go pozbyć. Po wyjściu aspirant mówi proboszczowi, że Kaja może być w ciąży. Mateusz wierzy w jej niewinność. W kościele ksiądz zauważa Gabrielę, siostrę Kai, ale ta twierdzi, ze przyszła się tylko pomodlić. W bilingach Gomeza żaden numer nie powtarza się często, ale jego szkoła tańca była w fatalnej sytuacji finansowej. Gabriela, która zajmuje się księgowością szkoły, trafia na komisariat, gdzie przyznaje się do defraudacji, ale nie do zabójstwa. Natalia mówi księdzu o aresztowaniu Gabrieli. Duchowny odwiedzają w areszcie. Dziewczyna przyznaje, że rywalizowała z siostrą i to Wiktor nakłaniał ją do oszustw. Wieczorem proboszcz rozmawia z Noculem o śledztwie. Koleżanka Emilki pokazuje jej swojego nowego psa - Tofika. Nagle zwierzak zaprowadza dziewczynki do krzaków niedaleko salki parafialnej, gdzie znajdują szpilki i krew. Proboszcz, Mietek i Orest oglądają pantofle. Okazuje się, że nie należą do Kai. Przy salce Gibal znajduje nożyczki. Pantofel pasuje na nogę Janiny, ale ta twierdzi, ze nie wie skąd wzięły się w krzakach i dlaczego jest tam krew Gomeza. Dziewczyna przyznaje wieczorem przymierzyła jedną z sukienek i wtedy pojawił się Wiktor, który zaczął z nią tańczyć i chwalić. Mateusz przychodzi na komendę w sprawie Jasi i dowiaduje się o nożyczkach, i mówi, że należą do Cecylii. Duchowny udaje się do wizażystki, który wyznaje, ze kochała ojca Wiktora, Damiana, ale po wypadku ten ją zostawił. Wiktor po śmierci ojca przejął szkołę i stale pożyczał pieniądze od Cecylii, a gdy ta dowiedziała się, że może przejść operację, która przywróciłaby jej sprawność poprosiła tancerza o zwrot pieniędzy, ale ten ją wyśmiał i wtedy dźgnęła go nożyczkami, ale chciała tylko żeby już nigdy nie zatańczył. Pantofle Jasi wyrzuciła, żeby nikt jej nie podejrzewał. Orest i Mietek aresztują Witkowską. Ksiądz spotyka Jasię, która razem z Kają i Gabi planuje założyć szkółkę tańca dla dzieci, kiedy Gabi wyjdzie z więzienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki