FANDOM

Disco
Sezon 12, odc. 154
Informacje podstawowe
Premiera 16.10.2014
Reżyseria Wojciech Nowak
Chronologia
Poprzedni odcinek Na zakręcie
Następny odcinek Żart

Disco - to sto pięćdziesiąty czwarty odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Natalia i Mateusz idą na przystanek odebrać chrześnicę gospodyni - Agnieszkę. Jarek jest zastraszany przez bandytów. Wieczorem dziewczyna zadamawia się w pokoju z Emilką. Gibalskiemu udaje się rozłożyć dług na raty. W nocy Aga wymyka się na dyskotekę. Tam dziewczyna z koleżankami Kasią Mróz i Gosią poznaje Jarka. Natalia zauważa zniknięcie chrześnicy. Jarek mówi dziewczynom, że pracuje w agencji modelek "Milano" szuka nowych twarzy i zaprasza je na spotkanie w hotelu. Nagle zaczepia ich brat Kasi - Krzysiek z kolegą Adamem. Kasia jest na niego wściekła. Aga wraca na plebanię, gdzie czeka na nią ciotka. Mateusz mówi dziewczynie, że Natalia bardzo się o nią martwiła. Następnego dnia nastolatki przychodzą do hotelu. Kasia i Gosia dostają propozycje wyjazdu do Tarnobrzegu. Natomiast Aga jest jeszcze trochę za młoda (nie ma skończonych 18 lat). Dziewczyna jest zrozpaczona. Nagle do hotelu przychodzą Krzysiek i Adam i razem z kolegą napadają Jarka i dotkliwie go biją. Mężczyznę zabiera karetka, a na miejsce przyjeżdża policja. Agnieszka prosi księdza, żeby porozmawiał z jej rodzicami. Natalii nie podoba się pomysł z modelingiem. Krzysiek trafia na komendę, gdzie przyznaje, że pobił Jarka, bo nie lubi jak ktoś kręci się przy Kasi. Plebanię odwiedza matka Kasi i Krzyśka, która prosi proboszcza, żeby wstawił się za jej synem. Później kobieta z córką próbują przeprosić Jarka, który mimo wszystko nie zmienił zdania w sprawie Tarnobrzegu. Gdy Mateusz przychodzi do szpitala okazuje się, że Jarek wyszedł na własne żądanie. Gibal jest zadowolony z rozłożenia rat. Ksiądz wstawia się za Krzyśkiem. Aga decyduje się pojechać z koleżankami do Tarnobrzega. W hotelu czeka na nie Jarek, który jednak nie chce przyjąć Agnieszki i każe ją odprawić. Pod nieobecność dziewczyn Jarek dodaje im do picia tabletki. Kasia i Gosia piją drinki i zaczynają dziwnie się czuć. Jarek zabiera je do apartamentu. Emilka próbuje dodzwonić się do Agi, ale bez skutku. Natalia mówi o tym proboszczowi. Gdy dziewczyny tracą przytomność Jarek dostaje telefon na temat jakiejś przesyłki i wiąże je taśmą. Agnieszka zauważa Kasię, która próbuje się wydostać przez okno. Dziewczyna dzwoni do Mateusza. Jarek umawia się na spotkanie w sprawie przesyłki. Ksiądz z Gibalskim i Noculem przyjeżdża do hotelu. Przemek wzywa wsparcie. Proboszcz daje Adze krówki. Pod hotel podjeżdżają antyterroryści. Gibal wchodzi do środka i ustala, że dziewczyny są w pokoju 204. Policjanci zatrzymują Jarka i ratują dziewczyny. Okazuje się, że siostra Jarka, Magda, pojechała do pracy w salonie mody we Włoszech, a tuż po dojechaniu przestała się odzywać i chciał wymienić ją na Kasię i Gosię. Policjanci z Lublina mówią, że gang przestępczy wywozi dziewczyny do Włoch. Policjanci postanawiają, że Jarek ma spotkać się z bandytami. Mężczyzna ukrywa w temblaku broń. Bandyci przyjeżdżają na spotkanie i Jarek wyciąga broń. Wtedy policja interweniuje. Okazuje się, że Magdy nie ma w bagażniku. Magda zostaje uwolniona i razem z bratem i Kasią opowiada w szkole o porwaniu. Aga oznajmia Natalii, że zdała matmę na tróję.

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Rafał Cieszyński (Przemysław Gibalski) po raz kolejny reklamuje Kruka.
  • Nie zostało pokazane, ani powiedziane w jaki sposób uwolniono Magdę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki