FANDOM

Chłopaki
Sezon 17, odc. 224
Informacje podstawowe
Premiera 25.05.2017
Reżyseria Maciej Dutkiewicz
Chronologia
Poprzedni odcinek Przypadkowa druhna
Następny odcinek Loteria

Chłopaki - to dwieście dwudziesty drugi odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Jarek Mieszko sprzedaje koszulki przed wejściem do klubu. Jedną z jego klientów jest Emilka. Dorian i Kuba mówią mu, że musi się z nimi rozliczyć. Dziewczyna Jarka, Ela, przynosi mu herbatę i pomaga w sprzedaży. Rano w szkole między chłopakami dochodzi do bójki. Dyrektor wzywa ich do gabinetu. Później do szkoły przychodzi Mateusz i dyrektor mówi mu o ciągłych bójkach. Duchowny chce porozmawiać z Jarkiem i uświadomić mu, że Dorian i Kuba to nie jest odpowiednie towarzystwo dla niego. Niedługo potem po chłopaka przyjeżdża ojciec, Ludwik, ale ten nie chce z nim rozmawiać. Później Możejko przychodzi na plebanię, gdzie zostaje przygotowany do ślubu. Natalii nie podoba się nowa koszulka Emilki z logo zespołu. Jarek przychodzi do baru, gdzie spotyka się z Dorianem i Kubą. Chłopak pożyczył pieniądze od Doriana na rozkręcenie biznesu, ale nie oddał mu należnej części z zysku. Jarek ucieka z łazienki przez okno, co odkrywa Dorian. Przez okno widzi ojca kolegi idącego za listonoszem. Nagle do baru wchodzi mężczyzna i mówi, że ktoś napadł na listonosza Sławka. Ten został tylko lekko ranny w głowę. Dziubak przesłuchuje listonosza, który od rana roznosił emerytury i renty. Markowski, który znalazł rannego jedzie z policjantami na komendę. Antek przepytuje Doriana i Kubę. Wieczorem chłopaki odnajdują Jarka i mówią mu, że jego ojciec szedł za napadniętym. Jarek nie chce im wierzyć, ani oddać pieniędzy. Orest przymierza garnitur ślubny. Dziubak oznajmia, że znaleziono świadka, który widział jak ktoś szedł za listonoszem. Mateusz i Pluskwa przywożą szafę dla rodziców Jarka. Chłopak przychodzi na chwilę do domu, ale zaraz wychodzi, bo nie chce rozmawiać z ojcem. Matka chłopaka mówi, że jej mąż został niesłusznie skazany. Teraz wyszedł na warunkowe. Jarek wcześniej odwiedzał go w areszcie, ale gdy ten wyszedł przestał się do niego odzywać. Nagle przyjeżdżają Gibalski i Dziubak i zabierają Ludwika na komendę. Listonosz kojarzy mężczyznę, ale nie wie czy to on go uderzył od tyłu. Podejrzany ma problemy finansowe, jest bezrobotny, ale twierdzi, że nie napadł na Sławomira. Mateusz przywozi Emilce do szkoły leki i śniadanie. Dyrektor mówi mu, że Jarek może nie zostać dopuszczony do matury. Ksiądz zauważa na korytarzu Elę. Daria wraca do domu. Proboszcz odwiedza Jarka, który jest pewien, że ojciec jest niewinny. Chłopak ma pretensje do ojca, że ten przestał walczyć o swoje życie. Wieczorem Orest pokazuje ukochanej garnitur. Ta oznajmia mu, że chce przyłożyć ślub, bo musi wyjechać do Budapesztu razem z Dominikiem. Chłopiec słyszy rozmowę rodziców. Następnego dnia sprzątaczka znajduje w szatni banderolę z poczty. Natomiast w szafce Doriana jest dużo pieniędzy. Na komendzie chłopak zarzeka się, że przecież ma alibi i to pewnie Jarek mu je podrzucił. Wyjawia również, że Jarek uciekł z baru i nie było go z nim w czasie napadu oraz widział jego ojca na ulicy. Nocul i Gibal przyjeżdżają po Kubę, który potwierdza wersję kolegi. Wieczorem Mietek mówi księdzu o ustaleniach. Waldek uważa, że za napadem stał jakiś profesjonalista. Duchowny jest pewny, że Jarek jest niewinny. Mietek mówi księdzu, że Daria chce wyjechać i zabrać synka. Następnego dnia Orest siedzi w samochodzie przed domem. Przychodzi do niego Dominik i ma pretensje, że rodzice nie mogą się dogadać i nie chce żeby decydowali za niego. Ludwik zostaje wypuszczony. Przed komisariatem czeka na niego żona, która mówi mu, że ich syn uciekł i szuka go policja. Wieczorem ksiądz odwiedza rodziców Jarka. Ludwik podejrzewa, że syn mógł uciec do garażu, a w dzień napadu pokłócili się. Następnego dnia słyszał jak syn rozmawia z Dorianem. Mateusz i Ludwik jadą do garażu, ale Jarka tam nie ma. W czasie powrotu duchowny zauważa Elę idącą do garażu. Za namową księdza i ojca ściąga chłopaka. Jarek szarpie się z ojcem, ale chwilę potem się godzą. Jarek zapewnia wszystkich, że jest niewinny, ale i tak boi się, że pójdzie do więzienia. Następnego dnia Mateusz sprawdza trasę, którą w dzień napadu szedł Jarek. Dołącza do niego Antek. Duchowny pokazuje mu błoto na ścianie i ślady trzech butów na parapecie. Jedne z nich sugeruje, że ktoś wszedł przez okno. Nocul przesłuchuje Jarka. Dziubak zabiera jego buty do analizy. Policjanci spotykają księdza i mówią mu, że ślady należą do Doriana i to prawdopodobnie on napadł na listonosza. Jednak ksiądz wciąż ma wątpliwości. Potem spotyka Natalię, która słucha metalu. Na komendzie Dorian mówi, że wie kto napadł na Sławomira - barman, który wyszedł tylnym wyjściem. Potem chłopak go szantażował. Daria pakuje walizkę. Dominik oznajmia jej, że nie chcę jechać. Mietek i Antek przyjeżdżają do baru. Barman próbuje uciec, ale Gibalski i Marczak go łapią. Natalia zaczyna nosić bluzę metalowców. Mateusz mówi Orestowi, że Jarek razem z Ludwikiem sprzedaje koszulki. Dominik przychodzi na plebanię do ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki