FANDOM

Adrenalina
Sezon 6, odc. 80
Informacje podstawowe
Premiera 17.11.2011
Reżyseria Maciej Dutkiewicz
Chronologia
Poprzedni odcinek Rodzinne więzi
Następny odcinek Przerwany weekend

Adrenalina - to osiemdziesiąty odcinek serialu Ojciec Mateusz.

StreszczenieEdytuj

Grupa młodych ludzi urządza wyścig na motorach. Policja próbuje ich powstrzymać. Tymczasem ksiądz wymienia oponę w samochodzie Natalii i mijają ich motocykliści. Na komendzie gospodyni opisuje sytuacje, jednak nie jest w stanie powiedzieć, jak ci ludzie wyglądali. Mietek wyznaje, że ostatnio ciągle są problemy z wyścigami na krajówkach. Możejko rozplanowuje blokady na drogach. Wysyła również Mietka i Gibalskiego, żeby zorganizowali spotkania w szkołach pomaturalnych. Jeden z motocyklistów, Jarek, planuje prześcignąć Bonza. Razem z kolegą przychodzi do baru, gdzie pracuje dziewczyna Bonza, Agata. Brat chłopaka, Robert, postanawia pokazać policji, kto tu rządzi. Motocykliści urządzają kolejny wyścig, podczas którego Jarek zostaje ciężko ranny i trafia do szpitala. Gdy policjanci go przesłuchują twierdzi, że nic nie pamięta. Ksiądz odwiedza chłopaka, ale ten nie chce z nim rozmawiać. Nocul i Gibalski przyjeżdżają do Roberta Mileckiego, żeby zobaczyć jego motor i widzą, że maszyna nie jest do końca złożona. Do Jarka przychodzi Darek, który mówi mu o kolejnym wyścigu z ekipą z Krakowa. Jarek namawia przyjaciela, aby spróbował wygrać. Policjanci szykują blokadę. Motocykliści próbują uciekać, w trakcie ucieczki Darek zostaje ranny i umiera w szpitalu. Mimo to Bonzo nie chce odpuszczać wyścigów. Jarek mówi policji, że to wszystko wina Bonza, który pewnie uderzył lub popchnął Darka. Agata przychodzi do Jarka. Dziewczynie również jest przykro i mówi, że to wina wszystkich motocyklistów. Gang przychodzi na pogrzeb Darka. Agata prosi księdza, żeby spróbował powstrzymać wyścigi. Mietek, Paruzel i Gibalski ponownie przyjeżdżają do Roberta, ale nie zastają tam jego brata, za to w jednym z garaży znajdują kilka niezarejestrowanych motorów. Agata opowiada proboszczowi o wyścigach. Dziewczyna nie wierzy w winę Bonza i pokazuje duchownemu garaż Darka. Gibal i Nocul zatrzymują motocyklistę, który okazuje się być Mateuszem. Proboszcz ustala, że przyczyną wypadku mógł być zbyt nagrzany silnik, który się zatarł. Ksiądz spotyka się z Mietkiem i radzi mu dokładnie zbadać motor Darka. Do Jarka przychodzi ojciec, ale nie zastaje go w szpitalu. Bonzo planuje kolejny wyścig, jednak przychodzi Jarek i chce się z nim ścigać sam na sam. Rzuca również wyzwanie - przegrany nie będzie się więcej ścigał. Ojciec Jarka przychodzi na plebanię i mówi o zniknięciu syna proboszczowi i Noculowi. Aspirant mówi, że motor Darka miał zbyt mocne paliwo. Nagle przychodzi Agata i mówi duchownemu o wyścigu Jarka z Bonzem. Nagle motor Jarka zatrzymuje się. Bonzo wygrywa, ale zostaje zatrzymany. Do Jarka przyjeżdża Mateusz i uświadamia mu, że za śmierć Darka odpowiada niezdrowa rywalizacja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki